Ollaanko me M viel kavereita halisin tietää et jatkanko tätä blogii  sunkaaa?????? :) No kuiteskii oon tippunu jo kaks kertaa ukolta kiitos siitä kuluu iinalle. Mä en tiedä mitä järkee toikii oli kirjottaa ei teit varmaa ees kiinnosta! Mutku ei olla tai siis minä (J) en ole ainakaan tehny yhtää mitää kivaa ja jännää lähiakoin. Ensitte tiiä mitä M on tehny mutku ei olla oltu pitkää aikaa kahestaa ku tätä blogii salataa periaattees yhelt tyypilt. JOSTA EN KERRO KUKA SE ON! En oo päässy nyt 2 peräkkäisen kertan tallille ku oon ollu iskäl ja leiril.  Mä en ainakaa tiiä mitä tänne kirjottais ja sillee mut sen mä tiiän et oon menettän just mun parhaan ystävän  nimittäin roimu! roimu lopetettii ontumisen takia :( s.1997. k.2011. IKÄVÖIN SUO AINA JA IKISESTI ROIMU!!! liidit vaa esteitten yli ihan ku oisit lentänny! ja laukkasit kun viimeistä päivää mutta se eilinen valitettavasti oli viiminen päivä. harjasi hulmusi tuulessa aina kun hain sinut laitumelta. En ehkä sit saakkaa omaa ponii ku sullekkii nyt kävi noin ja Fidelikii myyää kohta. MIKS MULLE KÄY AINA NÄIN. ja saatan menettää myös meijän yhen koiran, koska sil on syöpä. :( en haluis ikinä menettää sitä koiraa enkä ketään muutakaan. Roimu oot nyt enkeli joka valaisee mun ja sun entisten omistajien tietä. Ei unoheta suo KOSKAAN olit niin ihana ja rakas! nyt oot enkeli pilvien päällä. ennen olit enkeli jolla ei ollut siipiä nyt olet enkeli jolla on siivet t: J ja Julia <3