Entiädä jatketaanko tätä blogia kun kukaan ei näytä tätä lukevan ja en tiädä ollaanko M kaa viel kavereita! Mutta olen päättänyt että alan kirjoittamaan tätä blogia yksin ku M kään ei näytä tätä enää kirjoittelevan. kommatkaa ja liittykää lukioiks. Nyt kuitenkin itse asiaan olen päättänyt kertoa nimeni  ja se on tättäräräääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Jemina :)               en tiädä saanko kertoa M nimeä, koska ei ole lupaa kun ei olla oltu kahdestaan piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkäääääääään aikaan. olen alkanut harrastaa keppareita ja tilasin  ennalta (youtubessa= Tupufani)  keppareita,,,,,, ei sitten tartte haukkuu!!!!!(jos tätä nyt kukaan lukeekaan :))                ainiin elli muruni lopetettiin viime maanantaina :'( kimosyövän levittyä päähän asti <3 elli kaipaan sinua!!!! noh enköhän minä tätä blogia jatka vaikka omaksi ilokesni :)      vaikka m ei jatkaisikaan.......            oon saanut muuten pyöliltä muutamia ihania kavereita. esim. kiia r. kiia h. kiia ta. kiia te. ja viivi <3